Ćwiczenia na przedłużenie stosunku

Seks bez granic

Wiele sposobów na walkę z problemem przedwczesnego wytrysku przedstawiliśmy w naszym artykule http://seksbezgranic.pl/jak-przedluzyc-stosunek/. Istnieje również wiele ćwiczeń na przedłużenie stosunku, które mogą pomóc uporać Ci się z tym problemem, które chcemy przedstawić w oddzielnym artykule. Są to metody pracochłonne i wymagające dużej siły woli, ale mogą pomóc Ci osiągać pożądane rezultaty. Jeśli wypróbujesz te ćwiczenia, rozważ też równoległe korzystanie z odpowiednich suplementów diety, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Ćwiczenia podczas stosunku

Odpowiednie techniki (tzw. start-stop) możesz próbować stosować podczas stosunku ze swoją partnerką.  Wymaga to dużej cierpliwości i siły woli. Tuż przed momentem szczytowania przerwijcie stosunek tak aby napięcie opadło. Możecie to osiągnąć poprzez całkowite wyjęcie penisa z waginy lub poprzez uniesienie miednicy i częściowe wyjęcie członka. Naprzemienne podnoszenie i opadania napięcia pozwala na wypracowanie dostatecznej kontroli i stopniowe wydłużanie stosunków. 

Metoda uciskowa

Rozwinięciem wyżej wspomnianej metody jest tzw. metoda uciskowa. Po przerwaniu intensywnej stymulacji należy zastosować silny ucisk na końcówce penisa tuż pod żołędzią – układając kciuk na żołędzi, a pozostałymi palcami oplatając członek w okolicach rowka łączącego żołądź z napletkiem. 
Alternatywnie, partnerka może skorzystać ze starożytnej chińskiej metody stosowanej przez gejsze, polegającej na ucisku miejsca pomiędzy jądrami, a odbytem. Punkt ten należy dość silnie uciskać trzema palcami. Nie jest to zadanie fizycznie proste do wykonania, dlatego wymaga nieco wprawy i odpowiedniej pozycji. Jednak dowiedziona, że ta metoda pozwala na opóźnienie wytrysku nawet o kilka minut, jeśli jest odpowiednio wykonana.

Ćwiczenia na przedłużenie stosunku

Trening masturbacyjny

Zarówno metodę start-stop jak i uciski mężczyzna może stosować podczas masturbacji, co powinno przynieść podobne rezultaty jak podczas stosunku. Dodatkowo stosowanie masturbacji przed stosunkiem również może pomóc, ponieważ po jednym szczytowaniu stosunek powinien trwać dłużej. 

Ćwiczenia mięśni Kegla

Również męskie mięśnie Kegla można trenować. Mięśnie te to mięśnie łonowo-guziczne, znajdujące się między kością łonową a ogonową. Sięgają gruczołu krokowego i odbytu, oplatają podstawę zewnętrznych narządów płciowych mężczyzny. Silne mięśnie Kegla poprawiają jakość erekcji oraz umożliwiają przedłużenie stosunku. Ćwiczyć je możemy poprzez naprzemienne  ich napinanie na 10 sekund i luzowanie na 30 sekund.

Ćwiczenia APE

Tak zwane ćwiczenia Anti Premature Ejaculation (APE) to wyszukana technika polegająca na odpowiednim masażu z jednoczesnym wyobrażaniu sobie szczegółowo stosunku seksualnego z silnym poczuciem kontroli nad nim. Masowane miejsca to między innymi mostek pomiędzy sutkami i lewe udo. Kiedy nasza fantazja dojdzie do szczytowego punktu możemy się do doprowadzić do orgazmu, jednak wciąż kontrolując ten moment w pełni – tak, aby wytrysk był świadomym wyborem.

Dajcie znać w komentarzach, czy zdarzyło Wam się korzystać z takich ćwiczeń oraz jakie przynoszą rezultaty. W innym naszym artykule możecie przeczytać również o innych sposobach na przedłużenie stosunku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *